بازی سازی با UnrealEngine

وضعیت ثبت نامی جدید : ثبت نام‌ها به اتمام رسیده است
تعداد ظرفیت ثبت نام : 0 نفر

دسته اول: مبتدی (سطح 1 تا 5)

  • سطح 1: آشنایی با محیط Unreal Engine، ایجاد پروژه‌های ساده، استفاده از ابزارهای اولیه مانند Blueprint.
  • سطح 2: مدل‌سازی اولیه با ابزارهای داخلی Unreal Engine یا نرم‌افزارهای خارجی (مانند 3ds Max، Maya).
  • سطح 3: ایجاد مواد (Material) ساده، تنظیم نورپردازی، استفاده از افکت‌های بصری اولیه.
  • سطح 4: برنامه‌نویسی با Blueprint برای ایجاد منطق ساده بازی.
  • سطح 5: استفاده از ابزارهای صداگذاری و موسیقی در Unreal Engine.

دسته دوم: متوسط (سطح 6 تا 10)

  • سطح 6: مدل‌سازی پیچیده‌تر، ایجاد انیمیشن‌های ساده، استفاده از ریگ.
  • سطح 7: برنامه‌نویسی C++ برای ایجاد منطق پیچیده‌تر بازی.
  • سطح 8: استفاده از سیستم‌های فیزیک Unreal Engine، ایجاد انیمیشن‌های فیزیکی.
  • سطح 9: بهینه‌سازی عملکرد بازی، کاهش زمان بارگذاری.
  • سطح 10: کار با سیستم‌های پارتیکل و افکت‌های ویژه.

دسته سوم: پیشرفته (سطح 11 تا 15)

  • سطح 11: طراحی سطوح پیچیده، استفاده از ابزارهای لنداسکیپ.
  • سطح 12: ایجاد سیستم‌های هوش مصنوعی ساده برای دشمنان و NPCها.
  • سطح 13: استفاده از ابزارهای ویرایش صدا و موسیقی حرفه‌ای.
  • سطح 14: کار با سیستم‌های شبکه برای بازی‌های چندنفره.
  • سطح 15: استفاده از ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در Unreal Engine.

دسته چهارم: متخصص (سطح 16 تا 20)

  • سطح 16: طراحی معماری بازی، ایجاد سیستم‌های پیچیده مانند سیستم‌های اقتصادی، سیستم‌های ماموریت.
  • سطح 17: بهینه‌سازی بازی برای پلتفرم‌های مختلف (PC، کنسول، موبایل).
  • سطح 18: استفاده از ابزارهای توسعه ابری برای همکاری در تیم‌های بزرگ.
  • سطح 19: رهبری تیم‌های بازی‌سازی، مدیریت پروژه‌های بزرگ.
  • سطح 20: تحقیق و توسعه در زمینه‌های جدید بازی‌سازی (مانند متاورس، NFT).
اطلاع رسانی ها

یک پروژه جدید

یک پروژه جدید برای شما ایجاد شده
یک پرو.ژه تست
نمایش پروژه

درحال دریافت
پیام ها