مدلسازی 3DSMAX

وضعیت ثبت نامی جدید : ثبت نام‌ها به اتمام رسیده است
تعداد ظرفیت ثبت نام : 0 نفر

دسته اول: مبتدی (سطح 1 تا 5)

  • سطح 1: آشنایی با محیط 3DS Max، ایجاد اشکال ساده، استفاده از ابزارهای اولیه مدلسازی (Box, Sphere, Cylinder).
  • سطح 2: ایجاد مواد ساده، تنظیم نورپردازی پایه، رندر گرفتن با تنظیمات پیش‌فرض.
  • سطح 3: استفاده از اصلاح‌گرها (Modifiers) برای ایجاد اشکال پیچیده‌تر.
  • سطح 4: ایجاد صحنه‌های ساده با چندین شیء و دوربین.
  • سطح 5: آشنایی با مفهوم UV Mapping و متریال‌های چندگانه.

دسته دوم: متوسط (سطح 6 تا 10)

  • سطح 6: مدل‌سازی اجسام پیچیده‌تر با استفاده از ابزارهای مدلسازی پیشرفته (Spline, Edit Poly).
  • سطح 7: ایجاد متریال‌های پیچیده‌تر با استفاده از نقشه‌های بافت (Textures).
  • سطح 8: تنظیم نورپردازی پیچیده‌تر با استفاده از چندین نور و تنظیمات مختلف.
  • سطح 9: رندر گرفتن با کیفیت بالاتر با استفاده از موتورهای رندر مختلف (V-Ray, Corona Renderer).
  • سطح 10: ایجاد انیمیشن‌های ساده برای اشیاء.

دسته سوم: پیشرفته (سطح 11 تا 15)

  • سطح 11: مدل‌سازی کاراکترهای انسان و حیوان، ایجاد ریگ‌های ساده.
  • سطح 12: ایجاد انیمیشن‌های پیچیده‌تر با استفاده از کلیدهای انیمیشن و سیستم‌های فیزیکی.
  • سطح 13: استفاده از ابزارهای شبیه‌سازی (Hair & Fur, Cloth) برای ایجاد افکت‌های ویژه.
  • سطح 14: ایجاد محیط‌های پیچیده با استفاده از ابزارهای لنداسکیپ و Vegetation.
  • سطح 15: کار با سیستم‌های پارتیکل و افکت‌های ویژه.

دسته چهارم: متخصص (سطح 16 تا 20)

  • سطح 16: مدل‌سازی سخت‌افزار و ماشین‌آلات صنعتی، ایجاد مدل‌های دقیق فنی.
  • سطح 17: ایجاد محیط‌های واقع‌گرایانه با استفاده از تکنیک‌های VrayNext یا Corona Renderer.
  • سطح 18: کار با سیستم‌های رندرینگ شبکه‌ای برای پروژه‌های بزرگ.
  • سطح 19: توسعه اسکریپت‌های MaxScript برای خودکارسازی وظایف تکراری.
  • سطح 20: طراحی و توسعه ابزارهای سفارشی برای 3DS Max.
اطلاع رسانی ها

یک پروژه جدید

یک پروژه جدید برای شما ایجاد شده
یک پرو.ژه تست
نمایش پروژه

درحال دریافت
پیام ها